Toate
Contact
( 0 produse)
1.jpg
HOME    Marketing public si optimul social
Marketing public si optimul social
Autor: Dorina Tanasescu
Colectia: Sisteme de management
Dimensiune: 16.5 x 23.5 cm
Format: brosata, alb-negru
Nr. pagini: 260
Data Aparitiei: 2008
ISBN: 978-973-7725-51-6
Reducere
0%
Pret:
23.98 RON
Lucrarea are un dublu scop: pe de o parte, acela de a-l introduce pe cititor in problematica interdisciplinara a marketingului, in general, si a marketingului public, in particular, iar pe de alta parte, de a fixa terminologia elementara specifica acestui domeniu.
Tratarea marketingului public (prin insasi natura si obiectivul sau de activitate inca insufucient clarificate) in corelatie cu optimul social (o \\\"tinta\\\" nefireasca pentru valentele marketingului, prin excelenta creator de profit) pare chiar un demers temerar, care se diferentiaza de ceea ce s-a scris pana acum depre marketing.
Cartea sistematizeaza tot ceea ce este valoros in literatura de specialitate, iar exemplele si studiile de caz potenteaza calitatea lucrarii. Parcurgerea cartii il convinge pe cititor ca politicile publice de succes sunt conditionate de aplicarea principiilor marketingului. Utilitatea teoretica si practica a lucrarii Marketing public si optimul social umple un gol in piata literaturii de specialitate.


Prezentare autor:

Dorina Tanasescu - a absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de Comert, in anul 1974, si a devenit doctor in economie in 1999. Este sefa catedrei de Marketing a Universitatii Valahia Targoviste, profesor invitat la Universitatea Komotini, Grecia, si membru CEDIMES Franta (Centre du Development Internaional et des Mouvements Economiques et Sociaux). Are atestat de stagiu la universitatile franceze: La Rochelle si Dunkerque.
A prezentat peste 100 de lucrari in cadrul diverselor sesiuni stiintifice, simpozioane, colocvii si congrese, sustinute in tara si strainatate si a publicat peste 10 titluri ce au ca subiect marketingul.